Wij druk bezig onze voorraad te verhuizen, bestellen is daardoor momenteel niet mogelijk!

Onze 250ste klant aan het woord...

Posted on October 22, 2011 by natuurl There have been 0 comments

Afgelopen dinsdag werd de 250ste bestelling geplaatst in onze biologische webwinkel. Lonneke was onze 250ste bezoeker en zij ontving haar aankoopbedrag terug. We hebben haar ook een aantal vragen gesteld over haar ervaringen met Natuurlijkgoedkoop.nl

Lonneke's reactie: "Wat leuk! Ik had zondag over de actie gelezen en dacht ik heb nog wel wat nodig. Maar daar dacht ik dinsdag pas weer aan, toch het juiste tijdstip :-)"

Dit was je 2e bestelling bij Natuurlijkgoedkoop, hoe ben je eigenlijk bij ons terecht gekomen?
"Ik hoorde over jullie site via een vriendin die net als ik speltmelk is gaan gebruiken. Ze tipte me over de aantrekkelijke prijs (scheelde toen bijna de helft).
Ik had toen ook meer besteld dan er op voorraad was. Fijn dat jullie snel reageerden en ik kon kiezen tussen een tegoedbon of overmaken."

Waarom heb je bij Natuurlijkgoedkoop besteld?
"Ik vind het belangrijk de bio betaalbaar is zodat meer mensen biologisch zullen gaan eten. Jullie dragen daar aan bij!"

Wat is je ervaring met de levering van de bestellingen?
"Mijn vorige pakket was nogal vol. Er was niks kapot maar het scheelde niet veel (flink ingedeukte pakken). Hopelijk doen jullie dat anders met de flessen wijn bv die er nu bij zitten. Mijn ervaring is dat TNT niet echt voorzichtig met pakketten omgaat..."

"Verder vind ik voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis, echt een voordeel. Net zoals vanaf 50 euro gratis bezorgd."

Op welke punten kunnen wij nog verbeteren?
"Een nadeel van de site vind ik dat na de pop-up "verder winkelen / afrekenen" (en je kiest voor verder winkelen) je weer terugkomt bij het gekozen product en niet direct bij de productgroep."

"Verder zou het handig zijn als de voorraad zichtbaar is. Ik wilde van bepaalde producten meerdere aantallen bestellen maar dit kon niet. Dan moet je steeds eentje minder invullen om te kijken of het lukt..."

We bedanken Lonneke nog een keer voor haar bestelling en hopen haar vaker terug te zien in onze webwinkel.


This post was posted in biologisch, natuurlijk and was tagged with natuurlijkgoedkoop, 250ste klant

Opmerkingen
footer