Wij druk bezig onze voorraad te verhuizen, bestellen is daardoor momenteel niet mogelijk!

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

NatuurlijkGoedkoop staat voor kwaliteit, transparantie en betrouwbaarheid. Dat betekent voor ons ook dat je bestelling met de grootst mogelijke aandacht en zorgvuldigheid zal worden uitgevoerd. Desondanks kan het voor komen dat er iets mis is met je pakket. Het kan bijvoorbeeld zijn dat we een verkeerd product hebben geleverd, of dat er iets stuk is gegaan onderweg. Wij zijn ook maar mensen en wij proberen voor jouw als klant dit soort vervelende situaties zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Nee, sterker nog, wij garanderen dat wij het oplossen! Stuur binnen 24 uur na levering, een mail naar info@natuurlijkgoedkoop.nl met daarin een korte, duidelijke uitleg van het probleem, en wij zullen binnen 24 uur contact met je opnemen en het probleem oplossen.

Last Updated: 9 apr. 2011 15:24:36

footer